Away expands into outdoor travel

Ten dźwięk jest generowany automatycznie. Daj nam znać, jeśli masz opinię.

Krótki opis nurkowania:

  • Szukając wzrostu poza podstawowymi walizkami, Absent w środę wprowadził Much — For All Routes, nowy linia produktów turystycznych na świeżym powietrzu, zgodnie z komunikatem prasowym firmy.
  • W skład linii wchodzą worki marynarskie, plecaki, torby na ramię, listonoszki, kostki organizacyjne i woreczki. Dostępne w kolorze czarnym, granatowym, zielonym, białym i innych, produkty wykonane są z materiałów pochodzących z recyklingu, w tym nylonu i poliestru.
  • Linia będzie dostępna we wtorek online oraz w 13 sklepach Away w Usa, Wielkiej Brytanii i Kanadzie. We współpracy z małym dostawcą kabin Getaway, Absent rozdaje również darmowy dwudniowy pobyt w Getaway Outpost dla kupujących, którzy kupią produkt Considerably w sklepach przed 7 lipca.

Wgląd do nurkowania:

Dzięki Far, Absent powiedział, że ma na celu odświeżenie „tradycyjnie utylitarnej kategorii”. Jen Rubio, dyrektor generalny i współzałożyciel Away, powiedział w oświadczeniu, że marka stara się sprostać zmieniającym się gustom konsumentów.

„Podczas pandemii development rosnącego zainteresowania podróżami na świeżym powietrzu znacznie przyspieszył” – powiedział Rubio. „Ta zmiana, w połączeniu z rosnącą ekscytacją związaną z podróżami jako całością, spowodowała, że ​​zapotrzebowanie klientów osiągnęło nowy poziom. Mając świadomość, że ponad połowa podróżnych oczekuje, że ich wyprawy po pandemii będą inne – w tym silne pragnienie ponownego połączenia się z naturą, przygodą i otoczeniem – opracowaliśmy Significantly, aby umożliwić naszym klientom, zarówno nowym, jak i istniejącym, podejmowanie większej liczby rodzajów wycieczek z Absent.”

Rzeczywiście, pandemia COVID-19 wpłynęła na Absent, podobnie jak reszta branży turystycznej. W kwietniu 2020 r. firma podała pandemię jako powód dlaczego zwolnił 10% swoich pracowników i wynajęli mniej więcej połowę zespołu. Przed pandemią firma zamknęła 10 sklepów i przełożyła otwarcie sklepu w Dallas. W międzyczasie, gdy większość podróży była zatrzymana, konsumenci masowo wychodzili na zewnątrz, ponieważ wędrówki i inne aktywności okazały się stosunkowo bezpiecznymi sposobami spędzania czasu.

W ciągu ostatnich kilku lat nastąpiło również wiele zmian w kierownictwie wykonawczym Away. Po objęciu tymczasowego stanowiska dyrektora generalnego w lutym 2021 r. Rubio przejął na stałe w kwietniu tego roku, przechodząc z poprzedniej funkcji prezesa marki i dyrektora ds. marki. W tym czasie firma wyznaczyła również Laurę Willensky na swojego pierwszego dyrektora handlowego, wnosząc swoje doświadczenie z takich marek jak Talbots, J. Crew i Victoria’s Secret Beauty. W listopadzie 2021 r. firma więcej osób zatrudnionych w C-Suitewłącznie z mianując Charlesa Liu pierwszym COO, Melissę Weiss dyrektorem ds. marketingu marki, a Luke’a Chatelaina pierwszym dyrektorem ds. cyfrowych.

Dla Away rola dyrektora generalnego była swego rodzaju drzwiami obrotowymi. W grudniu 2019 r. The Verge zgłoszone na co pracownicy opisali jako toksyczne środowisko pracy, zwracając uwagę na swojego poprzedniego dyrektora generalnego Stepha Koreya, który był w centrum większości artykułu. W styczniu 2020, Na wyjeździe mianował Stuarta Haseldena współdyrektorem generalnym z Korey zaledwie miesiąc po tym, jak Korey powiedziała, że ​​ustąpi w świetle wiadomości. Korey odszedł ze stanowiska co-CEO jeszcze w tym samym rokua Haselden opuścił stanowisko CEO w styczniu 2021 r., po nieco ponad roku.

Elizabeth Reynolds

Next Post

At 73, Meryl Streep Is Still Queen of Fresh Beauty Looks — See Photos

Fri Jun 24 , 2022
In The Devil Wears Prada it was Miranda Priestley’s immaculately coiffed silver slice Mamma Mia! Right here We Go Again introduced on the fresh pores and skin and extensive, tousled waves, and who could forget the sculpted glamour of Madeline Ashton in Loss of life Results in being Her? There’s […]