EP359: Holiday Sales Visibility; How Visibility Relates to More Sales (yep, even in a product-based business) with Brenna McGowan

Ludzie nie budzą się po prostu i decydują coś kupić. Potrzebują czasu, aby pomyśleć o zakupie i podekscytować się nowym produktem.

Tak więc, jeśli chcesz uzyskać większą widoczność nadchodzącej premiery kolekcji lub wyprzedaży świątecznych, możesz musi mieć strategię przed uruchomieniem.

Nie wiesz, jaka jest strategia przed wprowadzeniem na rynek? Czytaj dalej…

Mój przyjaciel Brenna McGowan jest fenomenalnym copywriterem. Na początku swojej podróży biznesowej zauważyła ogromną lukę w strategii uruchamiania swoich klientów: żaden z nich nie robił pre-launs.

Brakowało im olbrzymi możliwości sprzedaży, ponieważ nie budowały oczekiwania z wyprzedzeniem podczas wprowadzania na rynek nowego produktu lub usługi.

I tak po prostu Brenna odkryła swoją niszę.

Teraz pracuje jako copywriter i strateg przed uruchomieniem, pomagając właścicielom firm w tworzeniu udanych kampanii, które zachęcają ludzi do zakupów.

Usiadła ze mną, aby obalić mit, że strategie przed uruchomieniem nie działają w przypadku firm opartych na produktach.

Zbliża się świąteczny sezon wyprzedaży, więc pokochasz wskazówki Brenny, jak strategicznie promować swoje następne wydarzenie sprzedażowe, aby ludzie nie zawahali się nawet wyciągnąć swoich kart kredytowych.

Pobierz notatki z programu tutaj

Co to jest przedpremiera?

Dyrektor generalny Apple nie tylko pewnego dnia wskakuje na Twittera i mówi: „Hej, dzisiaj zaczniemy sprzedawać nowego iPhone’a”.

Nie, ludzie o tym wiedzą tygodnie z góry. Zanim nowy telefon w końcu upadnie, są już w kolejce przed sklepem z portfelami w ręku.

Ta sama logika dotyczy niezależnych firm jubilerskich.

„Pre-launch” odnosi się tylko do okres, w którym tworzysz buzz o nadchodzącym produkcie zanim faktycznie zaczynasz to sprzedawać.

To już wielka rzecz w innych branżach, więc jak możesz wykorzystać te same strategie w swojej małej firmie?

Planowanie pre-startu dla Twojej firmy jubilerskiej

Premiery nie są przeznaczone tylko na okres świąteczny.

Możesz skorzystać z tych strategii za każdym razem, gdy uruchamiasz nową kolekcję, wydajesz jedyne w swoim rodzaju produkty, planujesz specjalną wyprzedaż, organizujesz pokaz bagażnika, a nawet uruchamiasz swoją witrynę internetową.

Wszystko, co chcesz, aby Twoi odbiorcy byli podekscytowani, zasługuje na solidną strategię przed opublikowaniem.

Brenna poleca firmy produktowe powinny zacząć budować oczekiwania z około 2 tygodniowym wyprzedzeniema trochę wcześniej w przypadku dużych wydarzeń, takich jak Czarny Piątek.

Chcesz, aby ludzie byli podekscytowani, ale nie chcesz, aby Twoje wiadomości zestarzały się, zanim Twój produkt w końcu trafi do sprzedaży.

Twórz treści, które budują oczekiwania na wprowadzenie produktu na rynek

Jeśli chodzi o strategię treści przed opublikowaniem, Brenna mówi: „Zawsze idę do końca gry, dlaczego ktoś kupuje.

Jak chcesz, aby ludzie odnosili się do Twoich produktów? Czy Twoje produkty rozwiązują problem Twoich klientów? Czy za Twoją marką stoi misja?

Są to pytania, które chcesz sobie zadać, planując zawartość przed opublikowaniem. Co chcesz, aby ludzie robili, i jakie są kroki, aby ich tam zaprowadzić?

Piękno firm opartych na produktach polega na tym, że większość treści może dotyczyć tylko produktu. Wielu twórców odczuwa presję tworzenia treści, ale nie musi to być tak intensywna rzecz.

Nie tworzysz treści, dokumentujesz,” wyjaśnia Brenna. Porozmawiaj o tym, co planujesz. Zajrzyj za kulisy swoim widzom. Poproś o wkład, gdy próbujesz podjąć decyzję.

Takie podejście do planowania treści eliminuje część tej presji i pozwala się zrelaksować i po prostu nawiązać kontakt z odbiorcami.

Brenna i ja przeprowadziliśmy burzę mózgów na mnóstwo pomysłów, które pomogą Ci w oczekiwaniu na następną promocję, więc koniecznie wysłuchaj całego odcinka powyżej.

Możesz także pobrać bezpłatnie Brenna Ściągawka z planem przed uruchomieniem nawet jeszcze sposoby na rozbudzenie i gotowość odbiorców do zakupu.

xo, Tracy

Śledź Brennę na Instagramie!
Brenna McGowan
Pobierz bezpłatną ściągawkę planu przedpremierowego Brenny
BEZPŁATNA seria warsztatów świątecznych
Strona świątecznej listy oczekujących akceleratora sprzedaży
Darmowa wersja próbna Shopify
Kładąc podwaliny
Program Momentum
Pożądany efekt marki
Bezpłatny audyt strategii
Więcej zasobów dla projektantów biżuterii
Facebook
Instagram
Słuchaj w Apple Podcasts!

Elizabeth Reynolds

Next Post

Not Prioritizing SMS Marketing? One Metric Will Change Your Mind.

Sun Jun 26 , 2022
Wiadomości SMS są dla wielu osób nieusuwalnie wplecione w tkankę codziennego życia. Ma to sens, ponieważ wysyłamy SMS-y — częściej używany termin na SMS — na długo przed pojawieniem się iPhone’a. W rzeczywistości pierwsza wiadomość SMS została wysłana 30 lat temu. (Poważnie.) Jeśli jesteś marketerem w wieku 20 lat, wiadomości […]