Glossier to raise prices as production, shipping costs bite

10 dźwięk jest generowany automatycznie. Daj nam znać, jeśli masz opinię.

Glossier podnosi ceny niektórych swoich produktów, według jego strona internetowa i historię opublikowaną na jej koncie na Instagramie w tym tygodniu. Ze względu na „wyższe koszty produkcji i wysyłki” ceny wzrosną w United states of america, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji, Irlandii, Danii i Szwecji 6 lipca. W United states ceny wzrosną od 1 do 4 USD.

„Podczas gdy wiele naszych produktów pozostanie w tej samej cenie, rozumiemy, że nawet ta korekta wpłynie na naszą społeczność w czasie, gdy występują inne wzrosty na globalnym rynku”, powiedziała firma w swojej historii.

Glossier nie odpowiedział od razu na prośbę o komentarz na temat tego, na które produkty wpłynęłyby podwyżki cen. Marka kosmetyczna DTC powiedziała w komunikacji do klientów, że chce dać kupującym szansę na zakup ulubionych produktów, zanim ceny wzrosną.

Nadchodzą podwyżki cen wśród rosnącej inflacji w całym kraju, gdzie wysokie koszty podstawowych towarów, takich jak artykuły spożywcze i gaz, skłaniają konsumentów do mniejszych wydatków na dowolne zakupy. Raport Numerator na początku tego miesiąca wykazał, że 66% borykających się z trudnościami gospodarstw domowych ograniczyło nieistotne wydatki w świetle inflacji. Raport firmy badawczej z początku kwietnia wskazywał, że piękno jest jedną z kategorii dotkniętych problemem, a wydatki w kosmosie spadają, ponieważ konsumenci unikają niepotrzebnych zakupów. W tym czasie wydatki na urodę spadły o 7% w porównaniu z rokiem poprzednim.

Decyzja o podwyżce nastąpiła również po burzliwym okresie dla Glossiera, który w styczniu zwolniono ponad 80 pracowników po tym, jak CEO Emily Weiss powiedziała, że ​​marka „popełniła pewne błędy” na swojej drodze do skali. Stanowiło to około jednej trzeciej siły roboczej marki. Sama Weiss opuścił stanowisko CEO w maju, choć pozostaje w zarządzie jako prezes zarządu. Kyle Leahy, pierwszy dyrektor handlowy Glossiera, został mianowany jej następcą.

Firma w 2020 roku zwolnił wszystkich pracowników sklepu i zamknęli swoje fizyczne lokalizacje, gdy pandemia zebrała żniwo. Około rok później firma rozpoczął odbudowę swojej floty sklepowejczęściowo dzięki 80 milionów dolarów dofinansowania który miał iść w kierunku „dziesiątek nowych sklepów” w Stanach Zjednoczonych i na rynkach międzynarodowych. Wracając z powrotem do trybu wzrostu, marka w kwietniu mianowała swojego pierwszego ambasadora marki w osobie Olivii Rodrigo.

Elizabeth Reynolds

Next Post

Lagos Ranked as Second Most Liveable City in the World

Fri Jun 24 , 2022
Lagos, komercyjna stolica Nigerii, została uznana za drugi najmniej przyjazny obszar miejski na świecie ze względu na niepokoje społeczne, terroryzm i konflikty. Według najnowszego World Liveability Index 2022, Economist Intelligence Device (EIU) umieścił Lagos w 171 ze 172 krajów na liście najbardziej przyjaznych miast na świecie w pierwszym kwartale 2022 […]
gettyimages 1320231994 612x612 1