How to Deal with Excess Inventory

spadające nadwyżki pudeł z inwentarzemautor: Charlie Casey

Ceny praktycznie wszystkiego gwałtownie wzrosły w ciągu pierwszej połowy 2022 roku. Niektóre z naszych znanych i lubianych przez nas produktów wracają na półki w nadmiarze, podczas gdy inne wciąż są trudne do znalezienia. W rzeczywistości niektóre z największych historii handlu detalicznego w tym roku dotyczyły nadwyżki zapasów.

W maju powszechnie informowano, że sprzedawcy: nie jest w stanie dokładnie przewidzieć jakich kupujących byliby zainteresowani zakupem w połowie 2022 roku, szczególnie w branży modowej. Nawet Target zauważył, że jego zapasy są zbyt wysokie i będzie obniżać ceny do przemieszczania towarów. Nadwyżki zapasów mogą być kosztowną sytuacją dla sprzedawców e-commerce.

Oto kilka strategii, które detaliści mogą zastosować, jeśli stwierdzą, że cierpią z powodu przepełnienia półek:

Uruchom promocje punktów bonusowych na produkty, na które jest małe zapotrzebowanie

Jedną z taktyk, które można zastosować, aby przenieść dodatkowe zapasy, jest skierowanie klientów do konkretnych zakupów poprzez uruchomienie promocji podwójnych lub punktów bonusowych na przedmioty, które nie są kupowane. Ta strategia pomoże zepchnąć wolno poruszające się produkty z półki bez wpływu na wynik finansowy. Sprzedawcy dostrzegą dodatkową korzyść w postaci jednoczesnego przyspieszenia kolejnych zakupów przez konsumenta, dając mu dodatkowe punkty do wykorzystania na przyszłe, wybrane przez siebie zakupy.

Zamień nadwyżki towarów w darmowe prezenty dla członków lojalnościowych

Innym sposobem na usunięcie nadmiaru zapasów jest oferowanie nadwyżek produktów jako darmowych nagród upominkowych dla członków programu lojalnościowego na wyższych poziomach. To ich zaskoczy i zachwyci, a także może dać im szansę wypróbowania różnych przedmiotów, których wcześniej nie brali pod uwagę, zwiększając szanse, że wrócą i dokonają powtórnych zakupów.

Utwórz obszar tylko dla członków dla ofert specjalnych

Utwórz w swojej witrynie obszar tylko dla członków, w którym oferujesz nadwyżki zasobów reklamowych członkom programu lojalnościowego po obniżonej cenie. Upewnij się, że Twoi najcenniejsi klienci rozumieją ekskluzywność oferty, aby często odwiedzali stronę i opowiadali o niej innym.

Przenieś towary za pomocą programów lojalnościowych

Wraz ze wzrostem inflacji zaczynają się kształtować nowe zachowania zakupowe. Konsumenci nie wstrzymują zakupów, ale zmieniają swoje nawyki, szukając jakości i wartości. Jednocześnie nadmierne zapasy będą nadal problemem w tych niepewnych czasach, ponieważ marki detaliczne dostosowują się do zmieniających się zachowań konsumenckich i wyzwań makroekonomicznych. Im bardziej detaliści zaczynają lepiej rozumieć, czego chcą ich obecni i potencjalni klienci, tym bardziej konkurencja się nasili, gdy kupujący będą porównywać różne marki i ich oferty. Przyjrzenie się nadmiarowi zapasów i wykorzystanie ich w kreatywny sposób, aby zachęcić do zakupów, jest ważną strategią, która pomaga wyróżnić się na tle konkurencji.

Kreatywne korzystanie z programu lojalnościowego, aby zachęcić konsumentów do powrotu do marki, aby uzyskać dostęp do nadmiaru zapasów oprócz tego, co chcą kupić, jest korzystne dla wszystkich. Stwórz strukturę punktów, która pozwala klientom zdobywać i wymieniać punkty w rozsądnym czasie, tak aby mogli natychmiast zyskać na wydatkach. Lub znajdź sposoby zachęcania do zakupów, które są powiązane z nadmiarem zapasów.

Korzystając z tych strategii, detaliści mogą uniknąć zarówno marnowania produktów, jak i erozji marż produktowych. Nadszedł czas, aby sklepy e-commerce przeprowadziły inwentaryzację, kładąc ponownie nacisk na programy lojalnościowe, aby jednocześnie zatrzymać klientów i rozwiązać problemy związane z dostawami.

Charlie Casey, dyrektor generalny i współzałożyciel firmy LojalnośćLion, opartą na danych platformę lojalnościową i angażującą, która napędza rozwój e-commerce. Udowodniono, że zwiększa retencję i wydatki, LoyaltyLion cieszy się zaufaniem tysięcy szybko rozwijających się sprzedawców e-commerce na całym świecie. Przed założeniem LoyaltyLion Charlie dołączył do Biura Spraw Zagranicznych i Wspólnoty Narodów jako doradca ekonomiczny, zanim został konsultantem w Deloitte.

Elizabeth Reynolds

Next Post

Great Outfits in Fashion History: Gwen Stefani's Fuzzy Blue Bikini Top

Fri Jun 24 , 2022
Zdjęcie: Brenda Chase/Stringer Są momenty w stylu celebrytów, które są naprawdę dobre, a także wyglądy, które naprawdę do ciebie pasują, te, które desperacko próbujesz odtworzyć w domu. W ‘Świetne stroje w historii mody”, Redaktorzy Fashionist ponownie odwiedzają swoje ulubione lewki wszech czasów. W latach 90. i 2000. podejście Gwen Stefani […]