Jak zapewnić lepszą wydajność przewoźników?

Po przekazaniu paczki przewoźnikowi przejmują on również kontrolę nad doświadczeniami klientów po zakupie.

Pomimo starań przewoźników o terminowe dostarczanie przesyłek do klientów, opóźnienia pojawiają się codziennie, głównie z powodu nadwyrężania przez przewoźników zdolności do dotrzymywania dostaw na czas.

To nie wszystko! 7 z 10 najczęstsze przyczyny opóźnień są spowodowane przez przewoźnika — od złego zarządzania magazynem po nieudane próby dostawy.

A najgorsze w tych opóźnieniach jest to, że odpowiedzialność spada na ciebie, a nie na przewoźnika.

Klienci, którzy spotkali się z opóźnieniem w dostawach, które są dla nich najcenniejsze, na pewno nie zrobią już u Ciebie zakupów. A jeśli to nie wystarczy, sfrustrowani byli klienci również kończą posty negatywne recenzje w mediach społecznościowych i zniechęcić potencjalnych klientów do wyboru Twojej firmy.

Jasne jest zatem, że wydajność Twoich przewoźników ma znaczący wpływ na wrażenia klientów (i portfel!).

To powiedziawszy, możesz skorzystać z rozwiązania takiego jak LateShipment.com, które pomoże Ci dostarczyć fenomenalne CX po zakupie i wymierne wyniki, takie jak lepsza jakość usług i gwarancja dostawy na czas od partnera wysyłkowego.

Elizabeth Reynolds

Next Post

Duże sieci handlowe ulegają presji konsumentów w związku ze skanowaniem twarzy

Wed Jul 27 , 2022
Lista największych sieci handlowych, które potwierdziły, że nie skanują twarzy klientów i nie używają technologii rozpoznawania twarzy, została opublikowana przez grupę rzeczników konsumentów Alternative. Posunięcie to ma miejsce, gdy kilku głównych sprzedawców detalicznych „wycofanych” przez Decision z korzystania z technologii skanowania ugięło się pod presją opinii publicznej i przestanie to […]
Duże sieci handlowe ulegają presji konsumentów w związku ze skanowaniem twarzy