Marketing sezonowy — edycja Halloween: „Przestrasz swoich klientów”

Najlepsze jesienne trendy już w sprzedaży na Amazon Prime Day

Kupujący dokonują emocjonalnych zakupów, a czy jest lepszy sposób na wywołanie tych emocji niż sezonowa kampania marketingowa? W każdy sezon świąteczny klienci oczekują, że podczas zakupów wprowadzą się w świąteczny nastrój.

W tym artykule skupimy się na obchodach Halloween. Poznasz wpływ marketingu sezonowego, a my również dorzucimy jedne z najlepszych kampanii Halloweenowych dla inspiracji.

Czym jest promoting sezonowy?

Advertising and marketing sezonowy to proces promowania produktów w szczególnej porze roku lub w okresie świątecznym. Walentynki, Wielkanoc, Święto Dziękczynienia, Halloween czy Boże Narodzenie to niesamowita okazja do zwiększenia sprzedaży. Choć może się wydawać, że tylko cukierki i produkty sezonowe mogą korzystać z marketingu sezonowego, jest to dalekie od prawdy.

Dlaczego ważne jest skoncentrowanie się na marketingu sezonowym?

Tworzenie kampanii skoncentrowanych na określonych świętach to świetny sposób na nawiązanie kontaktu z klientami i zaprezentowanie swoich produktów. Chociaż Twój produkt może nie być produktem sezonowym, nie oznacza to, że nie powinieneś tworzyć upiornej kampanii podczas Halloween lub słodkiej podczas Walentynek.

Ludzie mają tendencję do robienia większych zakupów podczas wakacji. Dzieje się tak, ponieważ pozwalają sobie trochę poszaleć. Statystyki pokazują, że 29% klientów oczekuje się, że wyda więcej niż wydali w zeszłym roku. Może mieć na to również wpływ rosnąca stopa inflacji.

Jeśli zdecydujesz się nie skupiać na marketingu sezonowym, stracisz uwagę swoich klientów. Czemu? Większość marek realizuje kampanie w święta i inne specjalne dni, a kupujący nie będą w stanie dostrzec Twoich produktów, ponieważ ich uwaga będzie skierowana na inne kampanie.

Halloween – Świetna okazja do promocji swoich produktów

Co wprowadza ludzi w ducha zakupów? Czy to świetna okazja, nowa wypłata, którą właśnie otrzymują, czy wakacje? Cóż, może to być wszystko powyższe. Chociaż nie możesz nic zrobić z wypłatami swoich potencjalnych klientów, z pewnością możesz zadbać o dwie pozostałe możliwości.

Halloween to celtyckie święto, które stało się popularne i rozprzestrzeniło się w Stanach Zjednoczonych w XIX wieku dzięki irlandzkim imigrantom. Zwykle obchodzony jest 31 października, ale information obchodów zależy od kraju. Na przykład Szwecja świętuje Halloween w pierwszą sobotę listopada.

Halloween, znane również jako All-Hallows-Eve, nie jest świętem państwowym w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, ale jest świetną okazją dla ludzi, aby spotykać się, aby zbierać cukierki albo psikusy, rzeźbić dynie lub po prostu organizować imprezy kostiumowe. Co mają ze sobą wspólnego? Zapotrzebowanie na różne produkty. Od cukierków po kostiumy, w październiku supermarkety wypełnione są produktami z motywami Halloween.

Ludzie są gotowi wydać duże pieniądze podczas tego święta. W 2021 r. kupujący wydał 10,1 miliarda dolarów podczas Halloween. Oczekuje się, że w 2022 r. sprzedaż wzrośnie do 10,6 mld USD. Raporty pokazują również, że coraz więcej osób zaczyna świętować Halloween, co oznacza, że ​​masz większą szansę na pozyskanie nowych lojalnych klientów. W 2022 r. 69% respondentów wspomniał, że planują świętować w tym roku.

Przewiduje się, że średnie wydatki gospodarstw domowych na tegoroczną imprezę Halloween wyniosą 102 USD. Również, prawie 30% kupujących wydawać pieniądze w sklepach spożywczych lub supermarketach podczas Halloween. Jeśli te liczby przekonały Cię do przygotowania kampanii na to lub przyszłoroczne Halloween, chcielibyśmy podzielić się wspaniałymi pomysłami na kampanie dla naszych partnerów.

Kampania o tematyce Halloween

Fanta jest straszna

Fanta, soda o smaku owocowym z Coca-Coli, postanowiła wzmocnić ten sezon w Halloween. Z pomocą Tokinomo butelki fanty zaczęły być straszne w sklepach. Jak? Oto kilka filmów z kampanii:

Ta kampania została zrealizowana w Brazylii, w Dalben Supermercados, dzięki naszemu lokalnemu partnerowi Artistic Exhibit. Od 16 do 31 października kupujący mogą wchodzić w interakcje z upiornymi butelkami Fanta w brazylijskich sklepach. Biorąc pod uwagę, jak pomysłowa jest ta kampania, nie możemy się doczekać rezultatów.

Leave a Reply