Napoje Mojo wprowadza „smak lata” w chłodniejsze miesiące, wprowadzając dwa nowe smaki w Woolworths.

Promowany jako „ulubieniec fanów Mojo”, Scrumptious Summertime Berry łączy „soczyste” maliny i truskawki, aby uzyskać „jasne letnie, dojrzałe” orzeźwienie.

Z drugiej strony, Perky Peach to nowość w asortymencie aktywowanej kombuchy Mojo. Łączy brzoskwinię z „soczystym” mango i „cierpkimi” cytrusami, aby uzyskać „orzeźwiająco słodką i pikantną nutę tradycyjnej herbaty”.

Zgodnie z całą gamą Mojo, nowe smaki są certyfikowane jako organiczne, o niskiej zawartości cukru, wykonane z „prawdziwych” owoców i bez „podstępnych” słodzików oraz zawierają probiotyki dla „sprawdzonego” wsparcia zdrowia jelit.

„Po ponad 10 latach obecności na rynku Mojo wciąż wprowadza innowacje i tworzy nowe smaki, które pokochają nasi klienci”, mówi współzałożyciel i dyrektor generalny Mojo, Anthony Crabb.

„W miarę rozwoju naszej firmy (i linii produktów) nasze procesy pozostają takie exact – z czego jesteśmy niezwykle dumni.

„Jesteśmy dumni z tego, że stosujemy tradycyjną i przemyślaną metodę fermentacji, unikając skrótów, i to właśnie odróżnia Mojo od innych napojów funkcjonalnych na rynku”.

Mojo’s Delicious Summertime Berry i Perky Peach dołączają do mango Lime, Ginger i Passionfruit w chłodni Woolworths – wszystkie dostępne w 330 ml w cenie 3,50 USD.