Pomellato mianuje nowego dyrektora ds. marketingu i produktu

Pomellato ogłosiło mianowanie Borisa Barboniego na nowego dyrektora ds. marketingu i produktu w Pomellato i DoDo, luksusowych markach jubilerskich wchodzących w skład Grupy Kering.

Barboni rozpoczął karierę jubilerską w Bulgari jako dyrektor ds. marketingu globalnego w jednostce biznesowej biżuterii, następnie przeszedł na stanowisko dyrektora zarządzającego Hiszpanii i Portugalii, a na koniec został dyrektorem zarządzającym Włoch i Turcji oraz strategii międzyrynkowej na całym świecie.

Przed dołączeniem do Bulgari Barboni zajmował różne stanowiska w zakresie marketingu i rozwoju produktów w Colgate-Palmolive, L’Oréal i Ferragamo.

CEO, Sabina Belli, powiedziała: „Jestem przekonany, że dzięki doświadczeniu i umiejętnościom zawodowym Borisa, będzie on kluczowy we wzmacnianiu międzynarodowego pozycjonowania naszych marek. Dzięki jego doświadczeniu w opracowywaniu produktów, marketingu i komunikacji oraz jego bystrości biznesowej wiem, że Pomellato i DoDo będą w stanie osiągnąć nowe wyżyny.”

Barboni dodał: „Cieszę się, że mogę dołączyć do grupy. Marki Pomellato i DoDo zawsze wyróżniały się silną tożsamością na scenie jubilerskiej. 10 nowy rozdział stanowi dla mnie stymulujące wyzwanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ambitne cele rozwoju, które sobie wyznaczamy”.

Elizabeth Reynolds

Next Post

Lampart Prostota - Krople Deszczu Szafiru

Mon Jul 4 , 2022
Subtelny major w panterkę z czarnymi dżinsami Szczęśliwego Poniedziałku wszystkim! Jak robiłeś? Przygotowuję się i planuję wkrótce moją podróż do United states of america! Dosłownie nie mogę się doczekać! Jest to jednak ostatni publish dotyczący stroju, który udostępniam tutaj w Wielkiej Brytanii, więc następny, który zobaczysz, będzie pochodził z Sunny […]