Poppets wypuszcza nowe PMP dla kanału convenience

PMP, których MRRSP wynosi 1 GBP, będą dostępne w całym kanale typu benefit oraz w sklepach typu hard cash and have od lipca 2022 roku.

Przeprowadzka następuje w ważnym momencie dla Valeo PrzekąskiMarka Poppets, której wartość rośnie o ponad 72% rok do roku i jest obecnie warta 6,5 ​​miliona funtów. Nowe PMP umożliwiają marce wprowadzenie nowych SKU w czekoladowych PMP, ważnym segmencie kanału usefulness.

SKU Poppets Salted Caramel Fudge i Blend Ups pojawiły się w ofercie torebek Poppets w zeszłym roku i już stały się ulubionymi produktami tej serii.

Woreczek Mix Ups to asortyment tekstur i smaków.

Russell Tanner, dyrektor marketingu w Valeo Snackfoods, powiedział: „Wiemy, że w nadchodzących miesiącach PMP będą ważniejsze niż kiedykolwiek ze względu na kryzys kosztów utrzymania i przewidujemy, że rynek przystępnych cenowo smakołyków będzie kontynuowany po zamknięciu.

„Oferowanie konsumentom produktów, które kochają, po bardziej przystępnej cenie, biorąc pod uwagę obecną presję gospodarczą, jest czymś, co bardzo chętnie robimy. Cena w wysokości 1 funta ma kluczowe znaczenie dla konsumentów szukających pobłażliwej, ale niedrogiej przekąski”.

Poppets to najnowsza marka Valeo Snackfoods, która oferuje PMPs, po Whamtastics, Wham Spaceballs, Fruit Salad Creations, Fruit Salad Softies, Dip Dab Softies, Refreshers Softies i Fox’s.

Elizabeth Reynolds

Next Post

Lowe chce budować w Metaverse, wprowadza wirtualne zakupy i rozwiązania NFT

Tue Jun 28 , 2022
Ponadto użytkownicy będą mogli również uzyskać dostęp do limitowanej kolekcji urządzeń do noszenia NFT od marki, a pierwszych 1000 budowniczych w Decentraland będzie mogło zaktualizować swoje awatary o tematyczne buty, kaski i inne akcesoria. NFT będą dostępne za pośrednictwem bezpłatnego zrzutu dla wszystkich użytkowników, którzy mają połączony portfel MetaMask. [Related: […]
Lowe chce budować w Metaverse, wprowadza wirtualne zakupy i rozwiązania NFT