Spersonalizowane doświadczenia priorytetem biznesowym, badanie roszczeń

Jeśli chodzi o najważniejsze priorytety biznesowe, 85% decydentów biznesowych wymienia poprawę obsługi klienta i dostarczanie bardziej spersonalizowanych doświadczeń jako najważniejsze zadanie.

To główne odkrycie badania Productsup przeprowadzonego przez firmę Forrester Consulting „Zarządzanie produktami w stosunku do konsumentów wspomaga przyszłe możliwości handlu”.

Badanie objęło 385 globalnych decydentów biznesowych odpowiedzialnych za strategię dotyczącą danych o produktach, aby dowiedzieć się, gdzie widzą możliwości rozwoju w ciągu najbliższych 12 miesięcy, zgodnie z komunikatem prasowym na temat wyników.

Patrząc na możliwości handlu zewnętrznego, respondenci uznali zwiększenie sprzedaży społecznościowej (63%) i sprzedaż za pośrednictwem system handlowych (54%) za dwa z trzech głównych obszarów zainteresowania. Aby firmy mogły wykorzystać te możliwości, 61% decydentów stwierdziło, że potrzebują doświadczenia rynkowego i funkcji handlu społecznościowego w swoich technologiach danych produktów.

„Wraz z gwałtownym wzrostem zakupów on the net, szybkim rozwojem rynków i pojawieniem się handlu społecznościowego, konsumenci mają teraz tysiące produktów dostępnych na wyciągnięcie ręki” – powiedział w komunikacie Marcel Hollerbach, dyrektor ds. innowacji w Productsup. „Pełna kontrola nad danymi produktów to jedyny sposób na zapewnienie spójnych, dostosowanych doświadczeń w każdym punkcie kontaktu z klientem, co ma kluczowe znaczenie dla zrównoważonego, globalnego sukcesu w handlu”.