Starbucks ogłasza program nagród oparty na sieci Web3
Starbucks będzie ujawnić swoją inicjatywę world-wide-web3, który obejmuje transakcje NFT o tematyce kawowej, podczas wydarzenia Dnia Inwestora w przyszłym miesiącu. Firma na początku tego roku ogłoszone plany wejścia w przestrzeń website3, zauważając, że NFT nie służyłyby tylko jako cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie, ale zapewniałyby ich właścicielom dostęp do ekskluzywnych treści i innych korzyści. W tamtym czasie Starbucks podawał niewiele szczegółów na temat tego, jak miałby wyglądać jego debiutancki zestaw NFT, jakie funkcje miałby zapewnić, a nawet na jakim blockchainie się opierał. Ogólnie rzecz biorąc, sprzedawca kawy wierzy, że cyfrowe kolekcje mogą przyczynić się do rozwoju biznesu.
Całkowita sprzedaż detaliczna: Podobnie jak wielu innych sprzedawców i marek, Starbucks eksperymentuje z tym, jak world-wide-web3 wpisuje się w jego plany na przyszłość. Rozwój world wide web3 będzie prawdopodobnie powolny, biorąc pod uwagę, że sześć miesięcy temu ponad połowa konsumentów (54 procent) nigdy nawet nie słyszała o terminie „web3”, nie mówiąc już o tym, co on oznacza. W związku z tym Starbucks chce być pierwszym użytkownikiem website3, prawdopodobnie wierząc, że przytłaczający sukces jego aplikacji mobilnej sprawi, że klienci będą mieli zaufanie do współpracy ze sprzedawcą w tym nowym kanale. Ponadto, integrując NFT z programem lojalnościowym firmy, Starbucks zachęca do spójnego korzystania z net3. Podczas gdy inni sprzedawcy i marki przyglądają się z boku, Starbucks angażuje się w NFT i website3. Czy to właściwa decyzja, dopiero się okaże.