Tips to Leverage Amazon Prime Day

Wirujące logo Amazon Prime DayZapisz datę: 12 i 13 lipca. Niesławny Primary Working day powraca, oferując najniższe ceny w historii Amazon na wybrane produkty w ciągu obu dni. Ostatni rok, całkowita sprzedaż e-commerce podczas dwudniowej imprezy zakupowej przekroczyła 11 miliardów dolarów, według Adobe Analytics. Liczba ta była nieco wyższa niż sumy w Cyberponiedziałek w 2020 r., chociaż oznacza to okres 24-godzinny, a nie 48-godzinny.

Prime Day stał się najlepszą okazją dla sprzedawców detalicznych, którzy próbują zwiększyć świadomość marki i sprzedaż. Został pierwotnie stworzony, aby nagradzać swoich członków Key, zwiększać ruch Amazon podczas wolniejszego okna zakupów on the web i pomagać sprzedawcom w zwiększeniu sprzedaży i udziału w rynku. Chociaż reklama na rynku z biegiem lat stała się coraz droższa, wraz ze wzrostem jej popularności, nadal pozostaje doskonałym miejscem do zarobienia dodatkowych pieniędzy.

Według Kawa wulkanicznaCEO Maurice Contreras, udział sprzedawców detalicznych w Key Day to „nie myślenia”. Jego firma odnotowała 69-procentowy wzrost sprzedaży Prime Working day w 2021 r. w porównaniu z 2020 r., dlatego dzieli się siedmioma wskazówkami i kluczowymi wnioskami z sukcesu swojej marki, aby inni właściciele company mogli wykorzystać coroczne wydarzenie zakupowe do zwiększenia sprzedaży i zaprezentowania swojej marki ogromnemu ruchowi:

Uzyskaj aukcje Amazon w kolejności

Jest to najważniejszy priorytet i doskonały czas na ocenę i przegląd tytułów, zdjęć i opisów. Skoncentruj się na tym, dlaczego kupujący powinni dbać o Twoje produkty. Tytuły i opisy powinny być kuszące i mieć sens dla konsumentów, którzy nie znają Twoich towarów tak dobrze jak Ty. Używaj wypunktowań z łatwymi do zrozumienia opisami i nie używaj żargonu branżowego — jeśli tak, ogranicz to. Pomaga również prezentować wiele zdjęć produktów, takich jak zdjęcia na białym tle, podczas ich używania lub pod różnymi kątami. Produkcja wideo wysokiej jakości poprawia również postrzeganie jakości produktu.

Wyślij Amazon dużo zapasów

Brak zapasów przekłada się na utratę sprzedaży i obniża position wyszukiwania podczas Primary Working day, a także w przyszłości. Oznacza to publikowanie wszystkich swoich bestsellerów i nie tak popularnych przedmiotów. Key Day może być świetnym sposobem na pozbycie się nadmiaru zapasów, zwłaszcza jeśli oferujesz dodatkowe rabaty lub oferty.

Oferuj oferty prowadzące do i w dniu Key Day

Oferty specjalne prowadzące do Prime Day mogą pomóc w zwiększeniu konwersji sprzedaży, które są preferowane przez algorytmy Amazon, podnosząc produkt wyżej w wynikach wyszukiwania i czerpiąc korzyści podczas wakacji. 21 czerwca Prime Members otrzymali dostęp do wczesnych ofert, co oznacza, że ​​kupujący przeglądają już witrynę, aby zobaczyć, co jest dostępne. Detaliści będą chcieli upewnić się, że ich marka jest jedną z pierwszych transakcji, które można zobaczyć.

Zainwestuj w Primary Working day

Nawet jeśli Twój budżet nie pozwala na całoroczne wydatki, inwestowanie w Primary Day w celu sprzedaży produktów może nadal przynieść Ci przewagę w dłuższej perspektywie. Istnieje wiele opcji, takich jak oferty specjalne, oferty, rabaty, kupony, produkty sponsorowane i reklamy, w których możesz wziąć udział. Jest to czas na zainwestowanie, ponieważ znacznie zwiększony ruch w Primary Day przekłada się na sprzedaż, jeśli jest odpowiednio sprzedawany.

Dźwignia dla recenzji produktów

Zwiększony ruch i sprzedaż zapewniają „pierwszą” okazję do zwiększenia recenzji produktów, które są preferowane przez kupujących, media i Amazon. Jeśli sprzedajesz gorący bilet i oferujesz doskonałą obsługę klienta, pozytywne recenzje to odzwierciedlą. Rozważ nawiązanie współpracy z firmą, która pomaga zwiększyć liczbę opinii klientów, taką jak Responses Genius, która pomoże Ci zacząć.

Uzupełnij Prime Day za pośrednictwem strony internetowej produktu

Często konsumenci sprawdzają markę, przechodząc bezpośrednio do swojej witryny internetowej przed dokonaniem zakupu w Amazon. Jest to idealny czas na przechwycenie ruchu Prime Day poprzez oferowanie bezpłatnych kuponów i ofert z opcją e-mail decide-in. W ostatecznym rozrachunku celem jest stworzenie klientów na całe życie, a nie tylko jednorazowych nabywców.

Oceń wyniki i ucz się od nich

Przeanalizuj zwrot z inwestycji (ROI) oraz opinie klientów i wykorzystaj je jako prezent, aby ulepszyć swój towar. Informacje te mogą nie tylko pomóc poprawić Twoją markę i produkty w ogóle, ale mogą pomóc Ci przygotować się na niezbędne zmiany, które musisz wprowadzić na nadchodzący sezon zakupów świątecznych, a nawet na Primary Day 2023.

W ciągu ostatnich kilku lat Amazon przyspieszył rozwój małych company i rzemieślników, którzy sprzedają na swojej platformie. Nawet jeśli sprzedaż przez cały rok na rynku może być zbyt droga, Primary Day wyraźnie oferuje nieskończone możliwości dla niezależnych sprzedawców detalicznych, aby rozwijać swoją markę. Zwłaszcza w związku z szumem Amazona związanym z małymi firmami, wielu kupujących może być gotowych do zakupu od mniejszych facetów. Niech te wskazówki będą Twoim przewodnikiem w tym Primary Day i przez wiele lat.

Elizabeth Reynolds

Next Post

Ikea launches employee carpooling trial with Liftango

Sun Jun 26 , 2022
Aby zachęcić do zrównoważonych nawyków dojazdów, Ikea przetestuje międzynarodowy application wspólnych przejazdów we współpracy z Liftango. Od 27 czerwca (poniedziałek) pracownicy w Australii, Włoszech, Chorwacji, Serbii, Rumunii i Kanadzie mogą korzystać z aplikacji Journey2Get the job done do wspólnych przejazdów do pracy. Mogą monitorować liczbę przejechanych kilometrów lub mil, osiągniętą […]
Ikea launches employee carpooling trial with Liftango