What Is the Best Online Ticketing System

Jaki jest najlepszy process sprzedaży biletów on the net?

Najlepsza platforma sprzedaży biletów na Twoje wydarzenie zależy wyłącznie od potrzeb Twojej placówki. W tym kontekście nie ma jednego uniwersalnego podejścia do sprzedaży biletów, a każdy sektor działalności wymaga innej funkcjonalności. Ale najlepiej byłoby, gdyby firmy zajmujące się sprzedażą biletów i imprezami mogły znaleźć rozwiązanie, które spełni wszystkie Twoje potrzeby.

Najlepszy procedure sprzedaży biletów to taki, który poprawia jakość obsługi klienta, napędza sprzedaż, oferuje wgląd w wydajność, usprawnia operacje, a na koniec wspiera wysiłki na rzecz skalowania firmy. Najlepsza internetowa platforma sprzedaży biletów musi również obsługiwać wszystkie segmenty Twojej działalności. A dla agency sprzedających bilety może to być dużo: bilety on line, sprzedaż internetowa, sklepy z pamiątkami, restauracje szybkiej obsługi, sprzedaż biletów osobiście, wymiana ważnych biletów, kioski samoobsługowe, członkostwo, promocje, wystawy specjalne i nie tylko.

Ponadto musi być wygodny i łatwy w użyciu dla Twojego zespołu. Niezależnie od tego, czy chodzi o organizowanie wydarzeń, promowanie biletów, analizowanie danych czy zarządzanie obsługą klienta, platforma sprzedaży biletów musi umożliwiać poruszanie się we wszystkich tych aspektach. Dlatego przed podjęciem jakichkolwiek decyzji ważne jest omówienie potrzeb Twojego obiektu z zespołem i innymi stronami.

Ceny i struktura: Ceny platformy biletowej mogą być polem minowym, a wpływ na budżet imprezy jest często znaczny. Z niezliczoną liczbą internetowych system sprzedaży biletów, prawdopodobnie napotkasz wiele opcji struktur opłat, które są wręcz głupie. Ogólnie rzecz biorąc, reklamowana cena pokrywa koszty platformy biletowej, a koszty przetwarzania płatności są dodawane osobno.

W takich przypadkach opłata za przetwarzanie płatności jest zwykle przekazywana bezpośrednio, a platforma biletowa nie pobiera marży z tego kosztu. Uważaj jednak na firmy, które łączą te dwie opłaty w jeden całkowity koszt za bilet. Zmniejsza to przejrzystość i często powoduje, że dostawca oprogramowania dolicza dopłatę do kosztów przetwarzania. Dodatkowo zapytaj o product cenowy. Wiele rozwiązań biletowych pobiera opłaty na podstawie biletu. W przypadku zdecydowanej większości firm sprzedających bilety zwiększa to ogólne koszty, zwykle znacznie. Zazwyczaj lepiej jest znaleźć rozwiązanie, które oferuje stałą opłatę za usługę.

Narzędzia raportowe i dane klientów: Pierwszym etapem doskonalenia jest poznanie tego, co wymaga poprawy. Właśnie dlatego wglądy są jedną z najważniejszych cech dźwiękowego systemu zarządzania biletami. Na podstawie otrzymanych próśb pozwolą Ci zobaczyć, czego szukają klienci, w jaki sposób otrzymują odpowiedzi i jak ogólnie radzi sobie Twój zespół.

Twój program sprzedaży biletów on line powinien również umożliwiać zbieranie danych o klientach. Dodatkowo szukaj solidnych raportów i analiz. Te dane są nieocenione i będą napędzać niemal każde działanie podejmowane przez Twoją firmę. Czy Twoje dane są oparte na chmurze? Czy można go eksportować do aplikacji takich jak Microsoft Excel i innych aplikacji?

Komunikacja marketingowa: Twój method sprzedaży biletów on the web powinien umożliwiać łatwą komunikację z klientami. Czy jesteś w stanie zautomatyzować wiadomości przed i po wizycie? Czy możesz wysyłać ukierunkowane i terminowe komunikaty i czy możesz to robić bezpośrednio ze swojego systemu biletowego? Wszystkie te pytania należy rozwiązać w firmie zajmującej się sprzedażą biletów on the internet. Idealnie, Twój method w punkcie sprzedaży jest w pełni zintegrowany z systemem CRM, aby pomóc Ci zarządzać tą stroną Twoich operacji. Twoja lojalność i CRM to kluczowe aspekty zwiększania retencji klientów i wskaźników zwrotów.

Proces zakupu: Jak wygląda proces zakupu? Czy to jest atrakcyjne i wciągające, czy mylące? Czy goście muszą założyć konto, aby kupić bilety? Jeśli tak, czy chcesz, żeby to zrobili? Czy członkowie lub VIP-y mają dostęp do specjalnych biletów lub ekskluzywnych ofert?

Czy Twoja placówka ceni sobie możliwość oferowania możliwości zakupu wielu wydarzeń, członkostwa i darowizn w jednym koszyku sprzedaży? Czy możesz utworzyć wpis na specjalne wydarzenie lub wystawę? Ponownie, doświadczenie klienta jest bardzo ważne. Potrzebujesz swojego systemu biletowego, aby zapewnić gościom bezproblemowe wrażenia.